Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

01 June 2011

Perunding Kecantikan Mary Kay..

Saya mengalu-ngalukan wanita2 yang ingin menambahkan pendapatan utk enyertai Marykay sebagai Perunding Kecantikan. Apa yang perlu hanyalah semangat dan daya usaha untuk menjadi Perunding yang berjaya.

Tiada pengalaman yang diperlukan kerana basic, kursus dan seumpamanya diajar kepada anda..saya telah merasainya.. hasilnya hanya melakukan separuh masa dan ingin berkongsi pengalaman dan ingin memperkayakan hidup wanita.

Bukan sahaja mendapat bonus dan hadiah bulanan, malah kejayaan anda akan diiktiraf di atas pentas dan peluang percutian menanti anda.. bukan tu je.. jika anda berjaya anda berpeluang memenangi sebuah kereta dari Marykay.

Betapa untungnya menjadi Perunding Kecantikan Marykay..kita bole berkongsi minat dlm kecantikan, berkongsi peluang dan perniagaan.. hubungi saya secepat mungkin ya.

Dengan hanya rm180 mungkin boleh mengubah hidup anda..mana tahu??.. tak rugi pun kalau cuba..tapi lebih rugi kalau tak cuba..

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/