Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

11 August 2017

Set Penjagaan Wajah untuk Lelaki

Bukan perempuan je yang pelu jaga muka tau..lelakipun pun sama perlu jg muka.. so tiada alasan okeh.!! Kalau muka pun berminyak, berjerawat takkan u all nak biar macam tu aje kan?

So jagalah muka anda dengan set skincare MK Men dari Mary Kay ini.


Satu Set Penjagaan wajah untuk lelaki terdiri daripada :




Mary kay mk men skincare


Mary kay mk men skincare

Mary Kay MK Men Daily Facial Wash
Membantu membersihkan kulit wajah dan mengurangkan lebihan minyak pada wajah

Mary Kay MK Men Facial Toner
Memberikan kebaikan pada texture kulit wajah dan menutupi pori-pori


MK Mend Advanced Facial Hydrator Sunscreen SPF30
Memberi perlindungan daripada sinaran matahari UVA/UVB dan menghidrat sehingga 10 jam. Kompleks MK Men terpaten telah mengurangkan tampilan garisan halus serta kekedutan.

MK Men Advance Eye Cream
Menghidrat dengan segera dan menegangkan tamnpilan kulit disekitar mata. dan mengurangkan tampilan lingkaran hitam dibahagia.n mata

Bagi mendapatkan hasil yang lebih baik, bersihkan wajah  anda dengan Mary Kay Skinvigorate Cleansing brush. skin anda akan tampak lebih cerah, bersih dan segar berbanding sebelum ini.


Mary kay mk men skincare testimoni



Dapatkan set skincare MK Men dengan segera..sebab kualiti nya terjamin..ramai yang telah mencubanya .alhamdulillah  sangat-sangat memuaskan , jimat dan tahan lama...yang penting, penggunaan yang konsisten  anda akan dapat kulit yang lebih sihat dan cantik.

AYZZA ALYAS
 Independent Beauty Consultant 
 Mary Kay Malaysia SMS/Whatsapp :

@Consultation @Skincare Class Makeup Class

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/