Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

13 April 2015

Melacep Pluss Ultimate Serum Mary kay


Lagi artikel mengenai Melacep Pluss Ultimate Serum Mary kay...di harian Metro pd 9/4/2015..
Miliki kulit SEJERNIH KRISTAL...
Melacep Pluss Ultimate Serum Mary kay

Jom apa lagi ...meh try..Melacep Pluss Ultimate Serum dari Mary Kay..Serum ini adalah salah satu serum yang terhebat dan terbaru keluaran mary kay ..
di lancarkan pada 16 April 2015..
Mesti anda tertanya-Tanya mengapa serum ini lebih bagus dan lebih mahal berbanding dengan produk kecantikan yang lain seperti pencuci, pelembap, toner dan sebagainya..
ini adalah keran kandungan serum ini adalah lebih pekat dan nutrient yang terkandung di dalamnya mampu menembusi lapisan kulit paling dalam berbanding dengan pelembap biasa,..
Melacep Pluss Ultimate Serum Mary kay

Melacep Pluss ultimate serum ini mampu unuk menjadikan kulit lebih cerah berseri, dapat mengurangkan bintik-bintik hitam dan parut jerawat, kulit wajah lebih sekata ini adalah kerana  kebaikan ekstrak Edelweiss yang terkandung di dalamnya..


sekiranya anda ingin mencubanya boleh ..
call me for free Consultation :
  Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat)
IG : Ayzza mk
Email : ayzaflower@yahoo.com FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/