Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

07 January 2015

Set Microdermabrasion

Set Microdermabrasion merupakan set penjagaan kulit wajah yang tiada tandingannya dengan produk yang banyak di pasaran di mana ia bertindak sebagai skrub pada wajah. Set ini terdiri daripada dua langkah iaitu 'Refine' dan 'Replenish'. 

Kedua2 langkah  ini bertindak serta-merta untuk melawan garis halus, mengecilkan pori dan mencergaskan semula kulit supaya ia tampak lebih lembut dan licin. 

Set ini sangat sesuai untuk anda yang mempunyai masalah seperti garis halus, pori yang ketara dan kulit yang kering dan kasar..


Langkah 1: Refine ialah pembaikan termaju yang segera mencergaskan kulit untuk menampilkan permukaan yang lebih berseri dan tampak sihat. Losen putih berkrim ini mengandungi hablur pembaikan. Ia mengisi dan menyuburkan kulit dari bawah melalui penambahan mikroperedaran. Proses ini membawa oksigen ke atas kulit untuk merangsang peredaran bagi menyerlahkan kulit agar tampak sihat dan berseri. Selain itu langkah 1 ini juga mengecilkan pori dengan cara menanggalkan sel kulit mati yang terbentuk secara semula jadi di dalam dan di sekeliling tepi setiap pori.

Langkah 2: Replenish bertindak sebagai penyerap segera ke dalam kulit untuk melicin dan melembutkan kulit. Serum Lavender yang ringan ini memberi khasiat dan menyuburkan kulit dari atas dengan triple-tea complex yang eksklusif. Ia juga membantu proses peremajaan, melindungi kulit daripada bahan cemar persekitaran, menenangkan kulit dan membantu mengembalikan keseimbangan serta menyediakan kulit untuk langkah penjagaan kulit seterusnya. 

Dalam satu kajian pelanggan yang dijalankan oleh sebuah makmal penyelidikan bebas, selepas menggunakan Set Microdermabrasion hanya selama seminggu, para wanita menyaksikan penambahbaikan pada tekstur kulit, pengurangan garis halus dan pori kelihatan lebih kecil..* 



Call me :
 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay) 
019-4582016 (SMS/Whatsapp) 
Email : ayzaflower@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/