Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

17 October 2014

Sharing from my customer...

Sharing is carring...

Di hari yang mulia ini, Hari Jumaat :) saya ingin berkongsi pengalaman salah seorang dari customer saya Else Wong dari Kota Kinabalu yang baru 1 bulan menggunakan skincare Marykay (Botanical Effect Skincare)

Sebelum ini Elsa menggunakan pelbagai skincare yang berjenama tempatan  yang menyebabkan skinnya bertambah oily, sensitif dan bermasalah seperti bintik-bintik hitam dan berjerawat halus. 

Pada awal bulan September 2014, Elsa telah menghubungi saya untuk mencuba produk kecantikan Mary Kay...berdasarkan kepada masalah yang di utarakan saya membantu 
beliau mendapatkan skincare yang sesuai dengan kulitnya dan masalahnya..

saya juga telah menerangkan cara-cara penggunaan skincare botanical dan tips penjagaan wajah dengan betul bagi memperolehi skin yang bersih, sihat dan bebas dari jerawat.

Skincare yang digunakan oleh Elsa ialah:
1. Pencuci Botanical Effect Formula 1
2. Mask Botanical Effect Formula 1
3. Freshen Botanical Effect Formula 1
4. Hydrate Botanical Effect Formula 1
Mary kay botanical effect


Skincare Botanical Effect formula 1


set penjagaan wajah botanical effect Mary kay

set penjagaan wajah botanical effect Mary kay

Setelah menggunakan skincare Botanical Effect selama sebulan, 
skg skin Elsa telah nampak perubahan... bintik-bintik hitam dan jerawat sudah berkurangan dan parut-parut jeawatt  pun sudah hilang..

syukur alhamdulillah perubhan positif yang Elsa ingin kan telah diperolehinya..

Sekiranya anda inginkan kulit wajah yang bersih, bebas dari jerawat dan minyak
dan mempunyai masalah kulit seperti Elsa boleh hubungi/sms/whatsap 
saya..Insyaallah saya akan mmbantu anda dalam menyelesaikan masalah kulit anda..;)) 

Call me : 
Ayzza Alyas 
(Beauty Consultant Mary Kay)
 019-4582016 

(SMS/Whatsapp)
 Email : ayzaflower@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/