Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

21 April 2015

Mary Kay Career Conference 18 April 2015

Assalammualaikum semua..


Nak share cite pasal Mary Kay Career Conference yang di adakan di Berjaya Time Square pd 18 April 2015...Ni adalah kali pertama CC yang saya attend..Last year just attend Seminar ..alhamdulillah tahun ni dpt pergi CC pulak ..bezanya semasa di Seminar saya attend as senior beauty consultant ..dan CC kali ni attend as Future Sales Director..Insyaallah saya akan complete kan my challange to become Sales Director in May 2015..

dan yang pasti nya tahun ni lebih excited sgt nak pergi CC sebb banyak anugerah saya dpt, alhamdulillah...

begitu juga dpt tips dan ilmu2 baru sharing from the great mentor2 in Mary Kay.. 

In last seminar saya hanyalah penonton tgk mereka yang berjaya turun naik stage beri lambaian kejayaan dr atas, tapi kali ini di CC saya pulak dok turun naik stage..Alhamdulillah apa yang diimpikan tercapai suda...hehehehe

And the million thanks to my beloved recruiter Sales director Hasni yg telah membawa saya ke dunia Mary kay..Banyak suka duga, caraban, dugaan yang telah saya tempohi untuk saya berjaya sehingga ke tahap ini..tanpa nasihat, dorongan dari beliau saya tidak mampu untuk berjaya sehingga ke hari ini..

Syukur alhamdulillah dengan berkat doa, usaha dan kesabaran.. akhirnya di Career Conference baru-baru ini saya telah mendapat  pelbagai anugerah yang tidak ternilai ini..

TQVM Allah kerna memberikan kejayaan dan semangat ini utk ku terus maju dan maju di dalam dunia Mary Kay..


Di antara anugerah yangku terima..

1)  On-Track Beauty Consultant Court of Personal Sales ...insyaallah Seminar di bulan 9 tahun ini saya akan dihadiahkan sebentuk cincin belian dari Mary kay di atas hasil jualan telah saya buat

Career Conference Mary kay

2) Graduate as Red Jacket University student...dalam tempah 3 bulan saya telah berjaya di dalam challange yang ditetap kan untuk saya grad sebagai RJU student di Career conference ini,..

Graduate as Red Jacket University student

Graduate as Red Jacket University student

Graduate as Red Jacket University student


3) berpeluang untuk menyertai Eduction Trip "Asia PAsific REd Jacket Rally (APRJR)" di Hangzhou pada 6-10 Jun 2015 (5H4M) ini..all sponser by Mary Kay yang bernilai RM5000 setiap orang
Mary Kay Asia PAsific REd Jacket Rally (APRJR)

4) dapat makan bersama " Special Luncheon" dengan orang-orang besar hebat di Mary Kay..




Throw back semasa menghadiri ke Mary Kay Career Conference di Berjaya Time Square 18 April 2015..


Mary Kay Career Conference

Mary Kay Career Conference

Mary Kay Career Conference

Mary Kay Career Conference

Mary Kay Career Conference
my team..Crystal Swan..



sekiranya anda berminat utk sertai kami sebagai beauty consultant mary kay dan ingin mengetahui lebih lanjut mengenai peluang-peluang kerja di Mary kay boleh boleh PM saya di talian seperti berikut ..



Callme for free Consultation : 
 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay) 
019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat)
 IG : Ayzza_Marykay 
Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/