Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

17 October 2014

Sharing with my customer..

sharing is carring...

Salam Jumaat..hari ni saya ingin berkongsi pengalaman salah seorang dari customer saya Nuradibah dari Kuala LUmpur yang baru 1 bulan menggunakan skincare Marykay 
(Trial Set Acne)

Sebelum ini Adibah menggunakan pelbagai skincare local yang menyebabkan skinnya bertambah oily, sensitif dan berjerawat..Adibah telah menghubungi saya untuk mencuba produk kecantikan Mary Kay...Saya telah mencadangkan Adibah menggunakan trial Set Acne bagi membantu menyelesaikan masalah beliau..

Set Acne ini dapat membantu mengurangkan minyak dan jerawat yang kuar.. saya juga telah mengerangkan cara pengunaan set acne ini dan tip penjagaan wajah dengan betul.

Skincare yang digunakan oleh Elsa ialah:



di mana set tiral acne ini mengandungi :
1. Clarifying Cleanser
** yang berperanan untuk manggalkan minyak berlebihan

2. Pore Purifying Serum 
**berperanan untuk mengeringkan acne dan mencegah kemunculan jerwan, meminimumkan pori-pori dan kekilatan minyak di muka

3. Spot solution
**berperanan untuk pengecutan jerawat dengan cepat.


mary kay set jeragat




Sekiranya anda inginkan kulit wajah yang bersih, sihat,  bebas dari jerawat dan minyak
dan mempunyai masalah kulit seperti Adibah boleh hubungi/sms/whatsap 
saya..


Call me : 
Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
 019-4582016 (SMS/Whatsapp) 
Email : ayzaflower@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/