Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

15 August 2013

Satin hand

Hadiahkan diri anda dengan belaian produk yang bertindak pantas untuk melembut, menghalus dan mengharumkan kulit, sehingga setiap yang memandang pasti akan terpikat.


RM155 Satin Hand @  Pampering Set  ini merangkumi: 

Peach Satin Hands® Hand Cream rumusan baru menyediakan pelembapan 24 jam dan mempunyai haruman pic. Ia boleh kekal di tangan selepas beberapa kali dicuci!


Fragrance-Free Satin Hands® Hand Softener membantu mengunci lembapan kulit untuk 
mempersiapkannya menerima pengelupasan Satin Smoothie® Hand Scrub.

Peach Satin Hands® Satin Smoothie® Hand Scrub membersih dan mengelupas dengan satu langkah dan meninggalkan haruman pic yang anda akan suka.

FAEDAH DAN PERAKUAN :
Set Peach Satin Hands® Pampering ialah sistem tiga langkah mudah untuk membantu memastikan kulit tangan berasa diperbaharui, licin dan dibelai. Kulit akan kelihatan lebih licin, lebih berseri selepas menggunakan rejimen ini.

PELANGGAN SASARAN :
 Pelanggan yang inginkan sistem harian yang mudah untuk membersih, melembut dan melembapkan tangan yang kering dan kasar.
 Pelanggan yang suka menggunakan krim tangan berharuman.
 Pelanggan yang suka membelai diri mereka.

BAGAIMANA IA BERTINDAK :
 Produk di dalam Set Peach Satin Hands® Pampering bertindak bersama-sama untuk memastikan kulit luar biasa licin, lembut dan berbau pic segar.

Langkah 1: Fragrance-Free Satin Hands® Hand Softener memberikan penghidratan segera dengan mengunci lembapan dan memastikan tangan dilindungi dan bersedia untuk langkah seterusnya. Tangan akan berasa licin, lembut bak sutera dan halus.

Langkah 2: Peach Satin Hands® Satin Smoothie® Hand Scrub membersih dan mengelupas dalam satu langkah. Ia menanggalkan sel kulit mati di permukaan dan segera melicinkan, menjadikan kulit berasa lembut, kelihatan lebih sihat dengan haruman pic.

Langkah 3: Peach Satin Hands® Hand Cream memberikan pelembapan sehingga 24 jam. Formula kaya ini cepat meresap dan membekalkan lapisan pelindung pada tangan yang boleh bertahan walaupun dicuci beberapa kali. Kini ditambah dengan haruman pic.

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/