Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

03 July 2017

2017 July 1 - My Pink Car Cermony

" My Pink Car Guest Event 1 Julai 2017"

Syukur Alhamdulillah berakhirnya sudah my pink car guest event semalam
Tqvm to my husband dan my family kerna sentiasa memberi sokongan moral, semangat untuk saya meneruskan kerjaya yang hebat ini.

Tqvm to my senior , kak has kerna memperkenalkan saya dengan Mary kay dan tak pernah terlupa encourage me to be better.

Tqvm to my Lovely Gorgeous Swan Unit, Unit yang sangat dedikasi, sangat sporting, sangat hebat..tqvm sekali lagi kerna membenarkan saya menjadi sebahagian dalam perjalanan hidup Mary kay anda

Tqvm to all Sales Director, beauty consultant dan guest yang hadir dan support event pink car saya, dan mendoakan kejayaan saya..love u all so much.

tqvm to my power partners..kekta linda, bbytone, mila dee, emi , sab cos selalu encourages and bagi ilmu-ilmu baru pada saya
Tqvm & love u alls so much..


Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event


Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event
with My Gorgeous Swan Unit...i love u all


Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event

Mary Kay pink Car guest Event




Mary Kay pink Car guest Event


AYZZA ALYAS

Independent Beauty Consultant 
 Mary Kay Malaysia
SMS/Whatsapp :

 019-4582016
 for FREE :
@Consultation @Skincare Class @Makeup Class

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/