Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

05 September 2016

Timwise Miracle Set...Set Anti Penuaan yang luar biasa




Kita semua akan mengalami proses penuaan..oh tidakkkk!!!
tp ia tak bermakna kita hanya tengok dan hayati je proses penuaan tu kan...kalau tak masakan cek ta, pun boleh Nampak awek muda je skg ni...
Sebab tu kini Mary kay ada Set Kecantikan khusus untuk anti penuaan iaitu Timewise Miracle  set yang merupakan produk anti penuaan yang amat luar biasa.
Produk ini bertindak melawan proses penuaan untuk merawat kulit agar kelihatan bersih, sihat, cantik dan awek muda...so memang sesuai sangat produk ini untuk wanita pertengahan usia yang ingin melawan tanda penuaan dan wanita muda yang ingin melambatkan proses penuaannya.

Kenapa di panggil Miracle Set ???
 sebab set ini mengandungi formula anti penuaan yang dapat :
  • Mengurangkan garis-garis halus dan kekedutan pada kulit wajah
  • Meningkatkan keanjalan kulit
  • Menjadikan kulit lebih halus dan lembut
  • Menjadikan tona kulit lebih sekata, halus dan secara automatiknya menjadikan kita awek muda, muda 10 tahun dari usia sebenar..



AYZZA ALYAS
Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia
SMS/Whatsapp :
 019-4582016
 for FEE :
@Consultation @Skincare Class @Makeup Class

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/