Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

04 September 2016

Produk kecantikan Terbaik dari Mary kay

Assalammualaikum...dan salam sejahtera..
hari ni akak nak kongsi dengan anda beberapa feedback dari customer akak yang sangat-sangat berpuas hati dengan hasil rawatan menggunakan produk kecantikan mary kay.
Syukur Alhamdulillah gembira sangat dapat membantu customer dapatkan kulit yang sihat, bersih dan cantik semula dengan penggunaan produk yang selamat dengan cara yang betul..
untuk dapatkan kulit yang sihat, bersih dan cantik kita perlukan kesabaran yang tinggi dan penggunaan produk dengan consistent ..insyaallah kita akan berpuas hati dengan hasil nya
So sekiranya anda mengalami masalah seperti kulit berjerawat, berjeragat, tona tidak sekata, kusam, gelap boleh whatsapp akak..Insyaallah akak akan membantu menyelesaikan masalah anda..

Skincare Jerawat Mary kay
Penggunaan set botanical formula 3


set skincare untuk masalah jerawat
Skincare Jerawat Mary kay

Masalah jeragat dan parut jerawat dapatkan melacep ultimate serum

AYZZA ALYAS
  Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia
SMS/Whatsapp :

019-4582016

for FEE :
@Consultation @Skincare Class @Makeup Class

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/