Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

16 April 2016

Liquid Foundation VS CC Cream


beberapa soalan yang sering ditanya oleh customer saya mengenai CC Cream dan Liquid Foundation Mary Kay...

1) kak...apa beza di antara CC Cream Mary Kay dengan Liquid Foundation  Mary kay??
2) kak haiza...di antara dua tu yang mana lagi best dan boleh tutup parut jerawat.??
3) puan..di antara dua produk tu yang mana lebih ringan
4) kak haiza...saya x suka makeup tebal-tebal..cc cream tu liquid nya tebal tak??
5) kak...kalau saya pakai liquid foudation ni nnti muka jadi bercapuk2 tak??
6) kak..liquid foundation mk ni tahan lama tak..?
7) kak haiza...cc cream ni ada spf tak? sbb saya kerja di luar ..

ni jawapannya bagi soalan2 yang telah di utarakan..

 Liquid Foundation





VS

CC Cream 




melindungi kulit dari sinaran UVA atau UVB iaitu mengandungi SPF 15
liquid nya yang lebih ringan dan mudah untuk di sapu ke seluruh wajah
sesuai digunakan bag


Call me for Free Consultation : 

 AYZZA ALYAS Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia SMS/Whatsapp/WeChat 
0194582016

 IG : Ayzza_Mk 
Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB : Ayzza Alyas Mk 
FB Page : Beauty with MK

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/