Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

17 March 2016

2016 - Dream Come True Hong Kong Disneyland


My second trip ke Disneyland Hong Kong pulak...
pada 21-24 Feb 2016. 4H3M yang lalu...yehhhh!!!!

ini adalah percutian percuma saya yang ditaja sepenuhnya oleh Mary kay..

Mary kay spend about RM6000 for one consultant Mary Kay ...best!best!best!  kaalau nak pakai duit sendiri for sure pikir 10 kali nak p ke tidak kan...

Syukur alhamdulillah sejak menjadi ahli keluarga Mary kay penghargaan demi penghargaan saya terima...daripada hadiah-hadiah, education free...dan kini percutian percuma pula..

TQVM Mary Kay kerna memberi penghargaan yang tidak ternilai ini buat saya..

Jom layan gambar-gambar menarik semasa di Hong Kong yang lalu..


itinerary 4H3M semasa bercuti di HK





selfie dulu sebelum terbang ke HK


Beauty Consultant dari Malaysia + Singapore



















yehhhh dah sampai di Disneyland Hong Kong!!!













so ...


Jika anda sukakan hadiah dan percutian secara percuma seperti saya...

blh pm saya /whatsapp saya ...saya akan share dengan anda bagaimana nak buat business bersama Mary kay..

AYZZA ALYAS

 Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia
 SMS/Whatsapp :

 019-4582016

 for FEE :
 @Consultation @Skincare Class @Makeup Class 3M

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/