Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

07 February 2016

Ladder of Success Quarter 2, 2016

Yehhhh dapat lagi hadiah lagi dr Mary kay...
Tqvm Mary kay...

Di Mary kay setiap pencapaian kita akan sentiasa di hargai tidak kira lah kecil atau besar..Syukur alhamdulillah sejak menjadi keluarga Mary kay setiap quarter saya akan mendapat hadiah..
dan quarter kali ini pun saya mendapat Emerald Star Consultant...

insyaallah quarter-quarter seterusnya saya akan mengekalkan Emerald Star Consultant kerna saya suka kumpul-kumpul hadiah dari Mary Kay...:) 

anda nak hadiah mcm saya??..so apa tunggu lagi boleh coll saya...
saya akan berkongsi rahsia bagaimana saya menjadi star counsultant setiap quarter.


produk kecantikan mary kay

produk kecantikan mary kay








AYZZA ALYAS 
 Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia

 SMS/Whatsapp
 : 019-4582016 for FREE 

@Consultation @Skincare Class @Makeup Class

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/