Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

31 January 2016

Percutian Percuma Bersama Mary kay

My second trip ke Disneyland Hong Kong pulak...yehhhhh!!!!

ini adalah percutian percuma saya yang ditaja sepenuhnya oleh Mary kay..

Mary kay spend about RM6000 for one consultant Mary Kay ...best!best!best!  kaalau nak pakai duit sendiri for sure pikir 10 kali nak p ke tidak kan...

Syukur alhamdulillah sejak menjadi ahli keluarga Mary kay penghargaan demi penghargaan saya terima...daripada hadiah-hadiah, education free...dan kini percutian percuma pula..

TQVM Mary Kay kerna memberi penghargaan yang tidak ternilai ini buat saya..

so ...
Jika anda sukakan hadiah dan percutian secara percuma seperti saya...

blh pm saya /whatsapp saya ...saya akan share dengan anda bagaimana nak buat business bersama Mary kay..


percutian percuma bersama Mary kay

percutian percuma bersama Mary kay
Itinerary sepanjang berkampung di HK 4H3M 

Here is hotel that we stay during Hong Kong trip...


AYZZA ALYAS
 Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia  SMS/Whatsapp/WeChat
 0194582016 

IG : Ayzza_Marykay
 Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB : Ayzza Alyas Mk 
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/