Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

09 January 2016

Mary Kay Translucent Loose Powder

Mary Kay Translucent Loose Powder...salah satu makeup yang mesti saya pakai setiap hari..

Anda ingin tahu mengapa saya perlu memakainya setiap hari??? yang bestnya...
translucent ini dapat ..
Mary Kay Translucent Loose Powder

  • membuatkan makeup saya menjadi lebih sekata..kelihatan glowing, flawless dan kelihatan segar sepanjang hari
  • ia dapat mengawal kekilatan minyak di wajah saya...terutamanya sewaktu tengahari
  • powdernya yang ringan, semula jadi, lembut bak baldu pada kulit wajah saya
  • dapat menghilangkan penampilan garis-garis halus yang kehilatan pada wajah saya
  • satu pilihan warna..dan amat sesuai digunakan utk semua warna kulit..tidak kira anda berkulit gelap, cerah..atau kulit sawo matang..

utk membuatkan makeup anda kelihatan lebih kemas, rata dan cantik...sapuan powder perlulah menggunakan berus makeup



Mary Kay Translucent Loose Powder

Call me for Free Consultation : 

 AYZZA ALYAS Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia SMS/Whatsapp/WeChat
 0194582016

 IG : Ayzza_Marykay
 Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB : Ayzza Alyas Mk 
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/