Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

04 December 2015

What u give u get back...Tqvm Mary kay..


Wow dah keluar dlm Applause Nov 2015 ....

namaku tersenarai dlm top 3 Malaysia & Singapore bagi Challenge
"Heart of Sharing Achievers..."

Memang tak disangka akhirnya daku berjaya juga dlm challenge tu..so bulan ni dpt Special reward lagi dari Mary Kay..

Mary Kay Premium Eksklusif + Free registration for Career Conference 2016

Alhamdulillah...
rezeki tak pernah putus sejak bergelar Mary Kay Independent Beauty Consultant...
........................................................
You know...My Part time job is...

"Enriching women's life.." so easy..
.........................................................
so jika anda ingin menjadi seperti saya..
*ingin mencari side income..
*dpt menikmati percutian percuma..
*dapat pelbagai hadiah-hadiah percuma dari Mary Kay...
*dan menikmati peluang-peluang kerjaya di Mary kay

apa tunggu lagi..boleh hubungi saya...saya akan berkongsi bersama anda keistimewaan yang anda boleh miliki apabila menjadi ahli keluarga Mary kay...dan menjadi salah seorang team saya.,.



ini lah hadiah yang saya terima ...so nice...



Call me for Free Consultation : 
 AYZZA ALYAS Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia SMS/Whatsapp/WeChat 
011-59635408

 IG : Ayzza_Marykay_consultant
 Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB : Ayzza Alyas Mk 
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/