Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

31 December 2015

Majlis Kenaikan Pangkat Saya sebagai Sales Director di Mary Kay

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah kehadrat Allah S.W.T...Allah telah memakbulkan impian saya untuk menjadi Sales Director di Mary Kay pada tahun ini...Allah mempermudahkan perjalanan career saya bermula dari menjadi beauty consultant sehinggalah menjadi sales director hanya dalam tempoh yang singkat iaitu selama 8 bulan sahaja..

Bukan mudah untuk saya mencapai impian ini dan tidak susah sekiranya kita benar-benar berusaha..

Malam ini saya ingin berkongsi dengan anda berkenaan majlis Debut atau majlis kenaikan pangkat saya sebagai Sales Director (Pengarah Jualan Bebas Mary kay) yang berlangsung pada 20 Dec 2015 yang lalu.. Majlis yang cukup sederhana tetapi begitu meriah yang dihadiri oleh orang-orang penting dalam kehidupan saya...

Happy teramat sangat kerna Allah telah mempertemukan saya dengan mary kay..dan menjadikan saya salah seorang ahli keluarganya..

Syukur alhamdulillah kini Mary kay telah mengubah kehidupan saya sekeluarga..

Registration counter..

Tetamu-tetamu yang hadir..




3 New Sales director debut in that day


with my recruiter..SSD Hasni

with Sisterhood di Mary kay











my unit members...thanksss for your supported 


banyaknye hadiah...i love it...

sama tak dgn gambar dibwh..






Call me for Free Consultation : 

 AYZZA ALYAS 
 Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia 
 SMS/Whatsapp/WeChat 
0194582016

 IG : Ayzza_Marykay 
Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB : Ayzza Alyas Mk 
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/