Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

03 December 2015

Flawless skin with Liquid foundation Mary Kay

Sebelum mengenali Mary kay..saya tidak tahu bagaimana untuk memilih bedak asas yang sesuai dengan kulit wajah saya..biasanya saya beli kemudian saya tidak memakainya..mungkin kerana ia tidak sesuai dengan kulit wajah saya, tidak kemas, apabila berpeluh ia kelihatan bertompok-tompok..tidak tahan lama..dan sukar untuk dibersihkan..

Tetapi semenjak saya mencuba bedak asas mary kay..iaitu bermula pada tahun 2010 sehingga kini...setiap hari pasti saya akan memakainya..dan kini saya telah berkongsi dengan  ramai wanita-wanita diluar sana rahsia kelebihan yang dimiliki oleh bedak asa Mary kay ini

  • ia tidak melekit
  • tahan sehingga 8 jam
  • liquid nya yang ringan, lembut , natural look
  • jika berpeluh sekiranya berpeluh
  • tidak menutupi riang roma
  • kulit kelihatan lebih halus
  • mengandungi formula anti penuaan
  • dapat menutup cela dan ketidaksekataan kulit wajah
  • mudah utk dibersihkan
  • bebas wangian
Flawless skin with Liquid foundation Mary Kay

Flawless skin with Liquid foundation Mary Kay


Anda ingin mencubanya...? whtsp akak ya



Call me for Free Consultation : 
 AYZZA ALYAS Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia SMS/Whatsapp/WeChat
 0194582016 

 IG : ayzza_beauty_consultant
Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB : Ayzza Alyas Mk
 FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/