Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

02 October 2015

2015 - My First Diamond Ring

Semuanya bermula disini...
Ianya telah mengubah kehidupan saya sekeluarga..tanpa nya saya tidak berpeluang meraih kejayaan   sebegini, berada di atas pentas seminar 2015 juga menerima sebentuk cincin yang berharga ...alhamdulillah Allah telah memperkenalkan saya dengan Mary Kay..

Di seminar 2015 kali ini saya berikan anugerah oleh Mary kay...Queen of Personal sales dan menerima sebentuk cincin belian keluaran dari Habib Jewels,...dan saya terpilih di kalangan top 20 Quesn of personal sales, debut as Sales Director...best kan...ini adalah anuegerah pertama tidak ternilai yang saya terima disepanjang saya berada di dalam keluarga mary kay..

Tqvm juga kepada my recruiter saya kak Hasni...yang telah memperkenalkan saya dengan mary kay dan beliau begitu banyak membantu saya sehingga saya mampu berjaya sampai ke tahap ni ..i Love U kak..

Impian saya di Mary kay adalah untuk berkongsi tentang kehebatan produk mary kay dan memperkayakan wanita-wanita di luar sana...insyaallah..

anda ingin menjadi keluarga Mary kay, dan sebahagian daripada team saya...insyaallah saya akan membantu anda...


2Day 1N  : 

Seminar Mary kay Malaysia & Singapore 
at 
Berjaya Time Square Hotel Kuala Lumpur

Sesi fotografi..


                                   






Kini Impianku  memiliki Pink Car Mary Kay..insyaallah


full houseee @Berjaya Time square Hotel KL









special luncheon



Congrats to all RJU Achiever 

Awards nigth


My achievement







First diamond ring from Mary Kay made by Habib Jewelry ...
tqvm Mary kay.. 




Free Consultation Contact :

 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
 019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat)
 IG : Ayzza_Marykay 
Email : ayzaflower@yahoo.com
 FB : Ayzza Alyas Mk FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/