Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

27 July 2015

Kelas penjagaan wajah percuma daripada Saya..


Assalammualaikum

dan salam sejahtera

Saya Ayzza perunding kecantikan Mary kay..

jika anda ingin merasai kehebatan produk Mary kay..dan ingin mendapatkan perkhidmatan daripada saya..jangan segan silu ya...boleh calling2 saya ditalian seperti berikut..

perunding kecantikan mary kay

nak order...nak cuba..nak free consultation
produk mary kay 

contact :

 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay) 
019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat)
 IG : Ayzza_Marykay 
Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB : Ayzza Alyas Mk
 FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/