Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

31 July 2015

4 Langkah mudah untuk dapatkan wajah yang flawless dan glowing...

Assalammualaikum..

Hari ni saya nak berkongsi dengan anda bagaimana untuk dapatkan wajah yang lebih flawless dan glowing hanya dengan menggunakan produk kecantikan Mary kay..

just 4 langkah mudah sahaja...di mana rutin ini adalah rutin seharian saya sewaktu pagi bermakeup untuk ke tempat kerja..

Selepas menggunakan skincare set...iaitu Timewise Cleanser ( sambil menggunakan skinvigorate cleansing brush ) , softener (toner ) , melacep Pluss Ultime Serum , Regena Day treatment ... saya akan menggunakan  ...

Flawless dan glowing skin


Langkah 1 : Oil Free Hydrating Gel (OFHG)





saya begitu suka menggunakan  OFHG ini kerana ia dapat :

* melembapkan kulit wajah saya tanpa membuatkan kulit saya berminyak
* menghidrasi kulit wajah saya selama 8 jam, dari pagi hingga petang
* mengawal pengeluaran minyak yang berlebihan pada wajah saya
* ia juga bertindak sebagai makeup based supaya liquid foundation dan mineral powder yang saya pakai bertahan lebih lama

*** sekiranya anda mengalami masalah kulit wajah yang merah dan sensitf akibat pemakaian produk pengelupasan..OFHG dapat membantu meredakan kemerahan tersebut.

Langkah 2 : Foundation Primer SPF15

Mary kay Foundation Primer




selepas pemakaian OFHG..saya akan sapukan foundation primer ini ke seluruh wajah saya..

apa yang bestnya foundation primer ini..

** ia mengandungi SPF15, atleast ia dapat melindungi wajah saya dari sinaran matahari yang blh merosakkan wajah...
** ia bertindak sebagai makeup based , utk memberikan makeup saya tahan lebih lama sehigga 8 jam  ( dr pg sampai ke ptg..makeup still maintan gitu...)
**disamping itu juga primer ini dapat mengurangkan penampilan pori-pori, garis-garis halus, kekedutan dan ketidaksempurnaan kulit wajah..

Langkah 3 : Liquid Foundation



Liquid foundation mary kay ini adalah satu kemestian bagi saya...hampir 5 tahun saya telah menggunakan foundation mk ini..mmg awesome lah liquid foudatin mk ni..

selepas sapuan primer..saya akan menggunakan liquid foundation pada wajah saya..
kelebihan yang dimiliki oleh foundation mk ini...
* liquid nya yang ringan, lembut dan mudah untuk diratakan pada seluruh wajah
* kulit wajah akan lebih tegang, lebih muda dan lebih sihat kerna ia mengandungi formula anti penuaan sesuai digunakan oleh semua wanita tidak kira peringkat usia
*dapat mengurangkan penampilan pori-pori pada wajah saya
* ia dapat melembapkan wajah sehingga 6-8 jam
* jg dapat mengawal pengeluaran minyak berlebihan dan kekilatan minyak pada wajah saya disepanjang hari. 

Langkah 4 : Mineral Powder Foundation







langkah terakhir adalah sapuan mineral powder foundation ini..

kelebihan yang dimiliki...ia dapat :
* memberikan wajah saya nampak lebih glowing, flawless, gebus dan halus
* membantu mengurangkan kekilatan selepas pemakaian liquid foundation dan mengelakkan habuk atau kekotoran dr melekat pada kulit wajah
* dapat menutupi garis-garis halus, pori-pori, kekedutan dan ketidaksempurnaan pada wajah saya..




nak order...nak cuba...nak free Consultation 
produk mary kay 

contact :

 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
 019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat) 
IG : Ayzza_Marykay Email : ayzaflower@yahoo.com
 FB : Ayzza Alyas Mk FB Page : Beauty with MK

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/