Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

11 May 2015

PROJECT SUCCESS II, 9 May 2015

Complete the PROJECT SUCCESS II 9 May 2015...
 
Alhamdulillah semua berjalan lancer..
 
Walaupun ini adalah kali pertama saya menghadiri retreat sebegini...banyak sangat ilmu yang saya perolehi, sharing daripada ESSD, SSD, SD dan rakan2 seperjuangan saya DIQ..tak rugi pun dtg walau pun jauh beratus batu..niat kerana Allah untuk menuntut ilmu..
 
Yang tak tahan..last minutes kena naik ke atas stage..give 5-10 minutes sharing with audience ..hahaha x prepare apa2 pun..
 
yang bestnya dapat hadiah di atas kejaayaan completekan challenge Project success II...dan masuk bulan ke 3 untuk DIQ challenge.. 
 
Bestkan di dalam Mary kay setiap pencapaian dan usaha kita ..kita akan dirai dan dihargai oleh Mary kay..
 
di mana pada bulan Jun 2015, saya diberi peluang untuk melancong sambil belajar ke Hangzhou China selama 5H4M.., all sponsor made by Mary Kay..
 
setiap 3 bulan saya akan mendapat hadiah LOS dari Mary Kay dan
 
di seminar pada September 2015 ini saya akan dihadiahkan Sebentuk cincin belian daripada Mary kay..
 
sungguh bertuah dan bersyukur sgt kerna menceburi business mary kay ini..
so apa tunggu lagi..sekiranya anda jg ingin mendapt hadiah2 percuma dari mary kay, dan ingin mengetahui peluang-peluang kerjay di Mary kay  blh PM saaya..
saaya akan terangkan dgn lebih detail bagaimana untuk Berjaya di dalam Mary kay.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Call me for free Consultation :
  Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat)
IG : Ayzza_Marykay
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/