Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

14 May 2015

Lip balm dan lip Mask Mary Kay

Lip mask dan lip balm Mary Kay ini merupakan salah satu produk terlaris dan di minati ramai wanita..kerna ia dapat membantu mengatasi masalah bibir seperti



1) kekeringan sehingga mengelupas yang mungkin kekurangan air di dalam badan
2) bibir kehitaman dan bibir sensitif akibat merokok atau pemakaian lipstik yang mempunyai 'LEAD'
3) bibir kusam tiada penjagaan bibir ...



Lip Mask and Lip Balm Mary kay

Lip Mask and Lip Balm Mary kay

 
Saya juga pengguna setia Lip mask dan lip balm Mary Kay..kerna bibir saya amat sensitif  dan kering..kadang-kadang kekeringaan ini sampai membuatkan bibir saya luka berdarah..saya tahu ramai wanita diluar sana mempunyai masalah yang serupa dengan saya



So hari ni just nak share dengan anda bagaimana cara untuk mengatasi masalah bibir yang sensitif dan kering hanya dengan menggunakan satin lip mary kay..

1) sekiranya anda memakai lipstik, birsihkan terlebih dahulu bibir anda dengan makeup remover atau air
2) sapukan sedikit lip mask di sekitar bibir anda dan biarkan ia kering selama 5 minit, 
3) setelah kering, basahkan sedikit bibir anda dengan air dan gosok seara membulat perlahan-lahan selama 15 saat
4)  bersihkan bibir anda dengan air 
5) dan sapukan lip balm 

hasilnya bibir anda kelihatan merah kemerahan, lembut dan halus..

fungsi lip mask : untuk membuang sel-sel kulit mati di sekitar bibir, memperbaiki tekstur bibir , mencerahkan bibir

fungsi lip balm : untuk memberi kelembapan , memberi perlindungan pd bibir dari kerosakan persekitaran
Lip Mask and Lip Balm Mary kay

Anda ingin mencubanya?? Hubungi saya di talian seperti dibawah..


Call me for free Consultation :
  Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat)
IG : Ayzza_Marykay
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/