Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

02 May 2015

Ladder Of Success Quarter 3, 2015

Assalammualaikum

Baru sempat update..last month punya story..
kebusyan sgt2 di bulan April..

Anyway syukur alhamdulillah ke hadrat Illahi dengan rezeki yang tidak henti-henti daripadaNya..

Memang tidak dinafikan apabila menceburkan diri dalam bidang kecantikan, jadi Beauty Consultant Mary kay penghargaan demi penghargaan, hadiah, Education trip yang saya terima ini mmg cukup bermakna buat saya..

Dibulan april ni 
saya dapat 3 jewelary cassing dari Mary kay yang merupakan hadiah 
Start Consultant Quarter 3..seronok sgt2 tau...

Insyaallah di SEminar bulan 9 nnti boleh lah simpan cincin belian dr Mary kay..

kpd anda yang begitu berminat dlm dunia kecantikan, ingin menerima semua penghargaan, hadiah dan education trip dari Mary Kay secara percama boleh pm saya..saya akan bekongsi rahsia kejayaan saya bersama anda..

di mana ada kemahuan...disitu ada jalan..

Start Consultant Mary Kay

Start Consultant Mary Kay


Start Consultant Mary Kay

Start Consultant Mary Kay



Start Consultant Mary Kay


Call me for free Consultation :
 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
 019-4582016 (SMS/Whatsapp/WeChat) 
IG : Ayzza_Marykay 
Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/