Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

09 October 2015

Dapatkan Perkhidmatan Percuma daripada saya..


Assalammualaikum

Saya adalah seorang Perunding Kecantikan Bebas Mary kay..

Sekiranya anda ingin mendapatkan perkhidmatan PERCUMA daripada saya seperti : 
  • personal skincare class atau berkumpulan
  • ingin belajar teknik penjagaan wajah awek muda, anjal dan glowing 
  • belajar makeup
  • khidmat nasihat mengenai penggunaan produk dan masalah kulit wajah
  • juga ingin mengetahui lebih lanjut mengenai peluang-peluang kerjaya di Mary kay

       Boleh hubungi saya ayzza 0194582016 


Perunding kecantikan bebas Mary kay




Call me for free Consultation : 

 AYZZA ALYAS
 Independent  Beauty Consultant 
Mary Kay Malaysia

 (SMS/Whatsapp/WeChat) 
0194582016

IG : Ayzza_Marykay 
Email : ayzaflower@yahoo.com
 FB Page : Ayzza Alyas Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/