Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

31 December 2014

Mary Kay Timewise Liquid Foundation

Sharing is caring. ..

Sebelum ini, saya juga hadapi masalah memilih bedak asas ATAU liquid foundation yang sesuai. Kebanyakannya tidak best dan tidak puas dipakai...apatah lagi untuk utk kegunaan seharian dan dan selamat utk digunakan..

Kebanyakkan bedak asas yang pernah saya guna tidak memberikan hasil yang memuaskan kerana :
- liquid nya terasa melikit-lekit.
- agak sukar untuk diratakan pada seluruh wajah (bertompok-tompok).
- apabila berpeluh, bedak menjadi tidak sekata dan comot.
- penampilan kulit wajah tidak sekata.

Namun begitu, ada juga bedak asas yang cantik tapi penggunaannya tebal dan ia hanya sesuai utk mekap pengantin dan artis-artis shj. Maka ia tak sesuai untuk kegunaan harian seperti saya..

kini saya telah menemui bedak asas /liquid foundation MARY KAY,  dan ia amat memberi kepuasan pada saya..kini genap lah 4 tahun saya pengguna setia liquid foundation Mary kay..

Anda pasti teruja untuk merasai sendiri liquid foundation Mary kay..saya sedia membantu untuk konsultasi dan pemilihan warna yang sesuai dengan 
kulit anda

Mary kay Timewise Liquid foundation

Mary kay Timewise Liquid foundation

Mary kay Timewise Liquid foundation

Mary kay Timewise Liquid foundation



.Call me :
 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay) 
019-4582016 (SMS/Whatsapp) 
Email : ayzaflower@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/