Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

20 September 2014

Set penjagaan Kulit berjerawat

Set penjagaan Kulit berjerawat 

Kini Marykay telah mengeluarkan satu set penjagaan kulit yang mempunyai masalah seperti berjerawat dan berminyak..anda yang mempunyai masalah tersebut boleh mencubanya dalam set percubaan yan terdiri daripada  Clarifying Cleanser for Acne-Prone, Pore-Purifying Serum dan sport solution..




PRoduk apakah yang terkandung di dalam System For Acne prone skin

Dirumus dengan 2% asid salisilik, produk ini menembusi pori untuk membersihkan minyak dan daki terperangkap, membantu membersihkan kecelaan akne dan mengawal minyak berlebihan. Semua produk ini mengandungi bahan botani seperti Canadian willowherb, sea heather dan burdock root. 



Clarifying Cleanser for Acne-Prone Skin
 Pembersih jernis,ringan ini pantas berubah kepada buih lembut utk membantu menanggalkan minyak berlebihan. Ia dibilas bersih tanpa meninggalkan sisa dan memastikan kulit mati dipermukaan tidak terkumpul atau menyumbat pori-pori. 

 Pore-Purifying Serum for Acne-Prone Skin 
serum lut cahaya, lembut bak sutera yang diformula berasaskan bahan botani untuk membantu mengawal minyak yang mungkin menyebabkan jerawat. Ia juga membantu meluncur licin, pantas terserap sambil ia mengecilkan pori-pori serta membantu mengurangkan kilat muka. Ia dirumus untuk disapu pada seluruh muka, kecuali di kawasan mata. 

 Spot Solution for Acne-Prone Skin
Formula yang berasaskan bahan botani ini membantu mengatasti kecelaan dan membantu mengurangkan bakal letusan kulit akan datang dengan mengelupas kulit secara lembut. Krim yang amat berkesan ini pantas terserap dan tidak meninggalkan sisa. Ia dirumus untuk dipakai pada tempat-tempat yang berjerawat, bukannya disapu pada seluruh muka. 


BAGAIMANA SET BERFUNGSI :

Akne berpunca daripada satu rangkaian peristiwa. Untuk memastikan kulit bersih dan bebas daripada akne, kitaran ini perlu dikendalikan, dan Mary Kay® System for Acne-Prone Skin dirumus untuk menjalankan tugas ini. 

 Ia menghalang pori-pori daripada tersumbat 
Apabila minyak dihasilkan, ia mengembara ke atas dan keluar melalui pori untuk melincirkan kulit. Tetapi dalam kes kulit yang mudah diserang akne, sel kulit mati yang biasanya tanggal begitu sahaja telah terkumpul di dalam pori, memerangkap minyak di dalamnya. Clarifying Cleanser for Acne-Prone Skin dirumus untuk menanggalkan kulit mati di permukaan daripada pori. 

 Ia membantu mengurangkan minyak yang berlebihan. 
Minyak dihasilkan dalam kelenjar sebum yang terletak betul-betul di bawah permukaan kulit. Hanya sejumlah tertentu minyak diperlukan untuk melembutkan kulit serta mengekalkan sekatan pelindungnya, minyak berlebihan boleh menyumbat pori-pori. Mary Kay® System for Acne-Prone Skin dirumus untuk membantu menanggalkan minyak 
berlebihan. 

FEEDBACK DARIPADA CUSTOMER SAYA YANG PERNAH MENCUBA SET PENJAGAAN KULIT BERJERAWAT







Call me :
 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay)
 019-4582016 (SMS/Whatsapp)
 Email : ayzaflower@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/