Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

15 December 2013

Clearance Premium Beautiful Corset

Clearance Premium Beautiful Corset
 

Apakah itu korset Premium Beautiful?
 
Premium Beautiful adalah korset kesihatan NO 1 DI MALAYSIA dan mungkin satu-satunya di Dunia yang menggunakan dan teknologi Far Infrared Rays technology (F.I.R) yang berada didalam korset. Ia telah membantu beribu-ribu wanita Malaysia yang masih menerokai kecantikan sebenar, keyakinan diri dan menjadi lebih sihat!
Korser Premium Beautiful mewujudkan bentuk badan sempurna dan postur yang seimbang. Memastikan bahawa anda boleh mencapai keputusan yang wajar serta-merta dengan selamat tanpa ubat dan operasi.
PELABURAN yang baik untuk semua wanita tidak kira usia.
KURUSKAN BADAN TANPA pil, diet, senaman, pembedahan atau suntikan.
Lebih menarik lagi ianya LIFETIME WARRANTY!
 
Saya hanya tinggal satu stok lagi Premium Beautiful Corset ni..so hari ni saya nak clear stok ..
so kepada anda yang berminat nak beli saya boleh bagi harga ahli sahaja..
 
 
 
 
 
yang tertera di plastic bag tu adalah harga jual..so kalau berminat saya akan bagi harga ahli ( lebih murah dari harga yg tertera)
 
call me 0194582016 if interested..
 
 

No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/