Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

26 July 2014

Mary Kay botanical effect skincare

Botanical Effect skin care dirumus khas daripada Bunga Silymarin dan Buah Lou Han Guo yang mengandungi antioksidan yang dipercayai membantu membersihkan, menyihatkan dan memperbaiki kulit wajah serta mencerahkan kulit sedia ada..


mary kay botanical skincare

Rejim yang ringkas dan dikhususkan khas bagi jenis kulit normal, kering dan berminyak di mana ia dapat membersihkan dengan cara mengangkat kotoran debu dan minyak di atas permukaan kulit. Ianya juga bertindak merawat kulit yang bermasalah seperti berjerawat, berjeragat, parut hitam, parut lubang bekas jerawat,  memperbaiki sel-sel mati dan menghilangkan kekusaman kulit muka.

Set Botanical Effect menjadikan kulit muka anda :

  • Putih berseri bak salju
  • Halus, mulus bak telur dikupas
  • Tegang dan anjal bak selembut kulit bayi
  • Bersih bak mutiara

mary kay botanical skincare

Mary kay Botanical Skincare

Dengan setiap pembelian satu set Botanical Effect 
Dapatkan free gitf daripada saya...

sampel liquid foundation Mary Kay  

sekiranya berminat boleh calling2 saya ya..


Call me for free Consultation : 
 Ayzza Alyas (Beauty Consultant Mary Kay) 
019-4582016 
(SMS/Whatsapp/WeChat)

 IG : Ayzza_MK 
Email : ayzaflower@yahoo.com 
FB Page : Beauty with MK

6 comments:

  1. Brapa rm kalau beli satu set skin care tu

    ReplyDelete
  2. bulan feb 2014 ada promotion..buy cleanser + mask + hydrate = free freshen..total RM228..jika tidak total semua RM296..jika berminat blh sms /coll saya..cepat2 sementara stok masih ada..

    ReplyDelete
  3. Mcmana nk order? Blh bg no tepon?
    dyyah81@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Salam sis sy nak.tny utk.hilangkan liang pori kat muka n jerawat blh x guna set botanical ni...

    ReplyDelete
  5. Salam sis...dah lama saya cari pengedar mk mlysia ni. Akhirnya jumpa juga. Kulit saya mudah berminyak kerana sentiasa terdedah pada persekitaran luar spt matahari/udara luar dan kadang2 duk dlm aircond bila tiada kelas. Jika produk tidak sesuai pada kulit, jerawat mudah timbul. Dlm masa yg sama saya nk cerahkan kulit wajah juga dan hilangkn bintik hitam. Adakah botanical effect for oily skin ini sesuai utk saya atau ada produk MK yg lain yg lebih sesuai utk saya. Trima kasih.

    ReplyDelete
  6. wsasalammm..sekiranya skin alia sentiasa terdedah kpd persekitaran luar better pakai sunblok..di mana sunblok boleh menlindungi skin kita dari sinaran matahari y boleh menyebabkan kerosakan seperti sunburn, keujudan garis2 halus dan kdg2 boleh menyebabkan kuarnya jeragat atau bintik2 itam. untuk permulaan alia boleh pakai set botanical effect formula 3 di mana formula 3 mmg sesuai utk oily skin dan untuk mengelakkan jeragat atau bintik2 itam bertambah banyk kuar better pakai sunblok ya. Alia boleh sms akak utk detail information mengenai skin care botanical ya..0194582016.

    ReplyDelete

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/