Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

05 March 2013

Beauty with liquid foundation MK

Gambar dibawah saya copy dari fb customer saya yang menggunakan liquid foundation mk..beliau kelihatan cantik dengan pemakaian liquid foundation mk..

katanya foundation ini best..halus, mulus dan gitu ringan bila dipakai..dan beliau amat berpuas hati dengan liquid foundation yang dibeli daripada saya..

sekiranya anda ingin kelihatan cantik seperti customer saya ini bolehlah mencuba liquid foundation markay, harganya amat berpatutan RM72 sahaja..tahan sehingga 1 tahun
so kalau dikira dlm bulan anda hanya perlu berbelanja RM6.00 sahaja untuk kelihatan cantik seperti customer saya ini..

satu lagi..antara kelebihan liquid foundation ni bila pakai tak berminyak, tak bercapuk2, tahan lebih lama, tiada bahan kimia dan BEst seller product tau!!..

Mary kay Timewise Liquid foundation

Mary kay Timewise Liquid foundation


kalau berminat boleh calling saya ye..

2 comments:

  1. Salam, ...sy sgt berminat dgn produk ni. Tapi nak tanya harga RM70 tu skali dengan berus ke? mcmana nak order kalau nak tau colour foundation sesuai ke tak dgn kita?

    ReplyDelete
  2. wasalam..start tgh bulan March 2013, harga liquid foundation RM72, tdiak termasuk dengan berusnya sekali..harga berus liquid foundation RM48. so kalau berminat nak order boleh sms akak, 0194582016..pilihan wana liquid foundation boleh klik kat e-catalog ya..tq.

    ReplyDelete

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/