Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

31 December 2014

Peluang kerjaya di Mary kay


Ada sesiapa yang berminat nak buat part time business dengan Mary Kay nie?? Apa syarat utama nak jadi Mary Kay Beauty Consultant? 

There are 3 basic rules how to become a Mary Kay beauty consultant :

1) Registration fees RM200
2) Joint ESRS training, training fee RM50 jer for 2 days
3) Purchase minimum 150 points (around RM340++) at least sekali dalam 3 bulan untuk retain membership

Registration fee

Bayar registration fee RM200 tue tak rugi tau sebabnya nanti anda akan dapat starter kid yang worth RM600++ gitu..memang berbalol?  

Peluang kerjaya di mary kay



Untuk pengetahuan, Starter Kit baru ini bermula pada Oktober 2012 ini akan menjadi milik anda sekiranya anda menandatangani BC Agreement Form dan membuat bayaran RM200 sahaja. Starter kid yang akan anda dapat adalah seperti sebuah beg Mary Kay yang dilengkapi dengan tools, literature untuk anda memulakan perniagaan di dalam Mary Kay, Applause ( majalah MK), 3 katalog MK, sample lipsticks, Timewise skin care dan 2 jenis liquid foundation Mary kay..

Peluang kerjaya di mary kay

ESRS Training

ESRS Training tue maksud dia Essential Step to Reach Success Training. Bila dah register as Mary Kay Beauty Consultant (BC), dia takkan biarkan kite terkapai2. Dalam training nie dia akan ajar everything about Mary Kay business + kelas mekap + kelas facial and semua tue hanya dengan bayaran RM50 jer untuk 2 hari. Bayar RM50 nanti dapat free gift yang around RM50 gak.


after complete of esrs class, uall boleh dapat cash voucher RM200 plak tue (if join within 3 months after dah jadi BC), esrs graduate certificate, graduation pin, dan free cream lipstik y harge RM50, dan MK planner. So agak berbaloi tak...yg cash voucher tue uall blh beli produk Mary Kay untuk pakai sendiri or untuk jual or untuk kegunaan business (mekap, facial, etc.) Banyak lagi kelebihan if join ESRS nie, so memang sangat tak rugi if join. 

Sejujurnye, training nie tak wajib pun, tapi yerla, alang2 nak serius jadi beauty consultant better pegi kan..




Peluang kerjaya di mary kay


Maintaining  Membership
Nak maintain membership pun tak de lah stress sgt tahap gaban, just kena maintain point tiap2 bulan aje..at least dalam 3 bulan tue adalah kena buat order sebanyak 150 point in a single receipt, average around RM380++ ( harga bc )

if nak tau lebih detail the benefit when u join the MK uall boleh calling2 i ookkk.. 0194582016 (sms/whatsapp)




No comments:

Post a Comment

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/