Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 011-59635408 atau email : azaflower@yahoo.com . Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

07 October 2012

Testimoni 2

Saya masih pengguna setia produk marykay, syukur alhamdulillah saya begitu berpuas hati dengan perubahan yang saya miliki selama ni.

Skin care yang masih saya guna ialah :

1) Timewise 3-in-1 Cleanser ( Normal to Dry Skin)
2) Timewise Day solution Sunscreen SPF 25
3) TimeWise Moisturizer ( Normal to Dry skin)
4) TimeWise Night Solution
5) Timewise moisture Renewing Gel Mask
5) Botanical Formula 2 - Mask
6) TimeWise Targeted Action Eye Revitalizer
7) TimeWise Microdermabrasion Step 1 and 2
8) Makeup remover 





Kalau ade sesiapa yang dah menggunakan skin care Mary Kay mesti rasa seronok
untuk terus menggunakan produk-produk lain dari brand Marykay termasuklah barangan make up Mary Kay. ni adalah kosmetik yang saya guna semenjak mengenali MK 


Kosmetics :
1) Timewise Luminous-ware liquid foundation (Ivory 3)
2) Mary Kay Sheer Mineral Pressed Powder ( Ivory 200)
3) Mineral Powerder foundatin ( kalau tak pakai liquid foundation saya pakai mineral powder foundation)
4) Cream Lipstick (sunset)
5) Mineral Cheek color
6) Eye liner
6) Marykay Brush collection







Di samping itu, tahukan anda semua PUNCA masalah jerawat,jeragat,bintik hitam, kulit tidak sekata dan kulit kering berpunca dari dalaman badan kita?? Kenapa saya cakap macam tu kerana ia pernah berlaku pada diri saya..di mana sebenarnya saya ni jenis kulit sensitif, tersalah makan akan naik jerawat, dan gatal2 dibahagian hidung dan mata tp alhmadulillah semenjak saya mengambil supplement shaklee, wajah saya makin nampak perubahannya..kegatalan dibahagian mata dan hiduh pun kurang...hampir 3 bulan saya mengambil supplement shaklee iaitu 



Di antara kelebihan supplement SHaklee : 

B-complex – Mengandungi 8 kumpulan vitamin B yang melengkapi antara satu sama lain. Ianya membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat. Umum mengetahui yang B-complex sangat berguna untuk mengawal stress dan membuatkan kita jadi gembira serta tenang. Jangan lupa yang stress adalah punca kepada masalah serius kulit berjerawat.

Vitamin C – antikoksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan. Vitamin C juga bertindak melindung dan membaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.

Vitamin E – Merupakan antioksidan yang powerful dan tidak dapat dihasilkan oleh badan. Bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan sunburn akibat dedahan
 kepada sinaran UVB. Oppss, jangan salah sangka yang anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil vitamin E atau lotion mengandungi Vitamin E. 
Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya. Selain 3 vitamin di atas, pengambilan set ini bersama-sama dengan GLA complex dan Energizing Soy Protein (ESP) sangat disarankan.

ESP -SOYA PROTEIN ISOLATE POWDER  – diperbuat daripada non-GMO (genetically modified organism) soya yang lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Sel kita diperbuat daripada protein dan ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, menggantikan sel kulit yang sudah mati serta membaiki struktur kulit semula. Ia juga membantu dalam menghilangkan parut jerawat dan jeragat di muka. Nota : ESP membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya.

GLA complex – Gamma-Linolenic Acid adalah asid lemak omega-6 di mana badan akan menukar kepada bahan untuk mengurangkan inflamasi (keradangan).  Berdasarkan testimony pengguna, kulit mereka menjadi lebih lembab dan masalah jeragat juga berkurangan.**

Saya juga Shaklee Independent Distributor, so sekiranya anda berminat untuk mencuba supplement SHaklee, boleh hubungi saya di talian 0194582016..

1 comment:

  1. Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely
    well written article. I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll certainly comeback.


    My website - Les effets de la chimioth�rapie

    ReplyDelete

Beauty With Mary Kay © . Designed by www.ayzzabeauty.blogspot.com/